Home Columns "09 - "10
Columns 2009-2010
1 terug Print E-mail
Written by Ton Wilhelm   
Friday, 30 October 2009 13:40

Het was dit jaar door alle beslommeringen rond onderhoud en dergelijke in Nederland, met twee keer een reis van 1050 km met 176 sluizen, een lange periode van afwezigheid. Voordat we vertrokken informeerden we indertijd bij France Telecom/Orange of gedurende zo’n lange periode van afwezigheid de telefoon eventueel kon worden afgesloten. Dat ging niet lukken. Omdat het hier ons officiële adres is geldt onze aansluiting als eerste aansluiting en die kan niet tijdelijk worden uitgeschakeld. Of het nu door dit informeren is gekomen of door de algehele malaise bij France Telecom, zoals uit krantenartikelen blijkt weten we niet, maar na terugkomst was onze lijn zo dood als een pier. Overeenkomstig eerdere ervaringen kom je met zo’n probleem het beste uit de voeten bij een bezoek aan de Telecomwinkel van deze bedrijven. Amper twee uur na aankomst liep ik maar weer eens deze bekende weg. Zoals altijd was men zeer vriendelijk. Via de computer kon direct worden gezien dat er inderdaad een storing was op de telefoonlijn. Na nog enkele telefoontjes kon worden gemeld dat de lijn de volgende ochtend gerepareerd zou worden. Internet lag ingewikkelder.

Read more...
 
« StartPrev123NextEnd »

Page 3 of 3